Direktlänk till inlägg 3 april 2012

Dag 4-5

Av Anna - 3 april 2012 19:54

Jag lyckades i söndags! Inte ett enda steg mot närliggande kiosk blev det! Och idag stannade jag framför godisaffären på vägen till sjukgymnasten, men Jag Vände Och Gick Vidare. Kände mig som Bella i Breaking Dawn ;) Idag har jag även varit förbi mitt närliggande gym för att teckna ett nytt kort. Har ett kort sedan tidigare på ett gym som ligger längre bort, men jag tar mig aldrig dit så nu blir det ett nytt försök. Ja jag hoppas faktiskt att det ska göra skillnad att det ligger så nära.


Igår gick det däremot sämre. Det blev toffifee och små chokladbitar. MEN. Jag tänker faktiskt inte fokusera på det, för tack och lov har jag en ganska bra dag idag. Jag tror att jag kanske t.o.m har kvar en gnutta energi för att orka städa lite. Så att jag slipper fortsätta leva i den här stian som jag inte orkat göra något åt på evigheter. Man kan inte ens se min diskbänk längre. Så jag tror jag ska ta och ta tag i det nu.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 5 juli 2015 23:16

Jag läser mina tidigare inlägg och tänker "Herregud, var jag verkligen så nere?". Svaret är ja, jag var verkligen det. Längst ner på lägsta botten. Det tog två kg mer (till 75 kg) och en fullständig idiot till kollega för att tippa över till "Fan hel...

Av Anna - 22 juni 2012 11:16

Personaldagen kom och gick utan att jag gått ner i princip ett enda gram. Nu sitter jag här 3 veckor senare och har gått ner 1 kg sedan jag startade. Ett kilo på 12 veckor. I den här takten har jag gått ner mina 15 kg år 2016. Vet inte om jag orkar b...

Av Anna - 12 april 2012 21:35

Det här har verkligen varit en intressant vecka. Upp och ner som en pannkaka brukar väl uttrycket vara?   Jag hade en fantastisk påsk med min familj. Uteliv, grillning, solande och mys i soffan. Och godis. Mängder på mängder av godis och mat. Rut...

Av Anna - 1 april 2012 20:46

Jaha, det här var ju en intressant dag. Jag sov mig igenom min väninnas födelsedagsfika, min tvättid, ja allt jag skulle göra idag i princip. Just nu sitter jag och håller på att gå i taket för att jag inte får gå och köpa godis. Eller nåt annat att ...

Av Anna - 31 mars 2012 20:01

Jag har inte köpt något godis idag. Eller chips. Eller något annat sött för den delen. Jag har däremot druckit en kopp varm choklad gjord på mörk choklad och havredryck, men det är åtminstone inte O'boy. Det har inte blivit nån motion idag pga extrem...

Presentation

För 3 år sedan vägde jag 58 kg. Nu väger jag 73 kg. Det är 15 kg på 3 ynka år. Jag mår inte bra och min kropp mår inte bra, men ändå kan jag inte komma mig för att gå ner i vikt. Jag bara vräker i mig mer och mer och går upp ännu mer. Kanske det här kan h

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards